Usein kysyttyä

Olemme koonneet alle kysymyksiä, joita meiltä useimmin kysytään. Mikäli et löydä vastausta täältä, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: info@fi.loomis.com tai 0204 30 3000 (arkisin kello 8.30 - 17).

Tilityslomakkeita myy WaPa Suomi Oy Ab: www. wapa.fi . Voit tiedustella tilityslomakkeita myös yrityksesi tilipankista.
Verkkopalvelun tunnukset menevät lukkoon, jos salasana tai käyttäjätunnus syötetään väärin useamman kerran. Tunnus lukkiutuu n. 15 minuutin ajaksi, jonka jälkeen voit yrittää uudelleen tai tilata uuden salasanan Unohdin salasanani -linkin kautta.
Järjestelmä tarjoaa automaattisesti seuraavaa mahdollista kuljetuspäivää. Jos tarvitset vaihtorahaa ennen sitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin voimme sopia maksullisen lisäkuljetuspäivän.
J os tilitykseen tuli virhe, esimerkiksi turvapussin numero tai tilityssumma meni väärin, voit muokata tilitystä klikkaamalla tilitysriviä ja korjaamalla tarpeelliset kohdat. Tallenna tiedot Päivitä-painikkeella ja tulosta uusi tilityslomake. Halutessasi voit poistaa tilityksen kokonaan Roskakori-painikkeella ja tehdä sen kokonaan uudelleen.
Vaihtorahat toimitetaan normaalin arvokuljetusaikataulun mukaisesti. Tulevat toimituspäivät näkyvät Verkkopalvelun kalenterinäkymässä. Voit tehdä ja muokata tilausta tilausajan umpeutumiseen saakka. Kun tilauksen tila on muuttunut Käsittelyssä-tilaan, on tilaus kirjautunut myös meidän järjestelmiimme.
Pyhäpäivinä emme suorita arvokuljetuksia. Jos yrityksenne kanssa sovittu kuljetuspäivä osuu arkipyhälle, kuljetus siirtyy seuraavalle viikolle ja jatkuu siitä normaalisti. Mikäli tarvitsette kuljetusta arkipyhäviikolle, voitte tilata maksullisen lisäkuljetuksen oman alueesi asiakaspalvelusta.
Toimitamme turvapusseja suorakuljetusasiakkaillemme. Voit tilata niitä sähköpostitse oman alueesi asiakaspalvelusta. Jos sinulla on käytössäsi Loomis-verkkopalvelu, voit tilata turvapussit sen kautta. Postitse turvapusseja toimittaa WaPa Suomi Oy Ab: wapa.fi .
Paras tapa hakea töihin on täyttää sähköinen työnhakulomakkeemme. Otamme sinuun yhteyttä hakemuksesi saatuamme, mikäli uskomme voivamme tarjota sinulle sopivaa työtä.
Palvelumme ovat tällä hetkellä suunnattu vain yritysasiakkaille.