Usein kysyttyä

Olemme koonneet alle kysymyksiä, joita meiltä useimmin kysytään. Mikäli et löydä vastausta täältä, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: info@fi.loomis.com

 

Tein tilityksen Loomis Verkkopalvelussa. Tuleeko minun laittaa Verkkopalvelun tilisiirtolomake turvapussiin? Kyllä. Turvapussissa tulee aina olla tilittäjän tiedot.

 

Verkkopalvelutunnukseni menivät lukkoon. Mitä teen? Verkkopalvelun tunnukset menevät lukkoon, jos salasana tai käyttäjätunnus syötetään väärin useamman kerran. Tunnus lukkiutuu n. 15 minuutin ajaksi, jonka jälkeen voit yrittää uudelleen tai tilata uuden salasanan Unohdin salasanani -linkin kautta.

 

Verkkopalvelun uusi turva-avainlista ei toimi. Mitä teen? Tyhjennä selaimen historiatiedot (cookies). Sulje selain ja avaa se uudelleen. Kirjaudu sitten Verkkopalveluun uudelleen.

 

En ehtinyt tehdä vaihtorahatilausta ajoissa ja Verkkopalvelun tilausaika on umpeutunut. Tarvitsen vaihtorahaa pikaisesti, mitä voin tehdä? Järjestelmä tarjoaa automaattisesti seuraavaa mahdollista kuljetuspäivää. Jos tarvitset vaihtorahaa ennen sitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin voimme sopia maksullisen lisäkuljetuspäivän.

 

Verkkopalvelussa tekemääni tilitykseen tuli virhe. Miten sen voi korjata? Jos tilitykseen tuli virhe, esimerkiksi turvapussin numero tai tilityssumma meni väärin, voit muokata tilitystä klikkaamalla tilitysriviä ja korjaamalla tarpeelliset kohdat. Tallenna tiedot Päivitä-painikkeella ja tulosta uusi tilityslomake. Halutessasi voit poistaa tilityksen kokonaan Roskakori-painikkeella ja tehdä sen kokonaan uudelleen.

 

Tein vaihtorahatilauksen Verkkopalvelussa. Mistä tiedän, onko tilaus tullut perille ja milloin rahat tulevat? Vaihtorahat toimitetaan normaalin arvokuljetusaikataulun mukaisesti. Tulevat toimituspäivät näkyvät Verkkopalvelun kalenterinäkymässä. Voit tehdä ja muokata tilausta tilausajan umpeutumiseen saakka. Kun tilauksen tila on muuttunut Käsittelyssä-tilaan, on tilaus kirjautunut myös meidän järjestelmiimme.

 

Voinko tilata teiltä käsin täytettäviä tilityslomakkeita? Tilityslomakkeita myy WaPa Suomi Oy Ab: www. wapa.fi. Voit tiedustella tilityslomakkeita myös yrityksesi tilipankista.

 

Mistä voin saada lisää turvapusseja? Toimitamme turvapusseja suorakuljetusasiakkaillemme. Voit tilata niitä sähköpostitse oman alueesi asiakaspalvelusta. Jos sinulla on käytössäsi Loomis-verkkopalvelu, voit tilata turvapussit sen kautta. Postitse turvapusseja toimittaa WaPa Suomi Oy Ab: wapa.fi.

 

Miten pyhäpäivät vaikuttavat arvokuljetuksiin? Pyhäpäivinä emme suorita arvokuljetuksia. Jos yrityksenne kanssa sovittu kuljetuspäivä osuu arkipyhälle, kuljetus siirtyy seuraavalle viikolle ja jatkuu siitä normaalisti. Mikäli tarvitsette kuljetusta arkipyhäviikolle, voitte tilata maksullisen lisäkuljetuksen oman alueesi asiakaspalvelusta.

 

Olen kiinnostunut työskentelemään Loomiksella. Voinko soittaa ja kysyä lisätietoja tehtävistä? Paras tapa hakea töihin on täyttää sähköinen työnhakulomakkeemme. Otamme sinuun yhteyttä hakemuksesi saatuamme, mikäli uskomme voivamme tarjota sinulle sopivaa työtä.

 

Tarjoatteko palveluja myös yksityisasiakkaille? Palvelumme ovat tällä hetkellä suunnattu vain yritysasiakkaille.