Asiakasohjaus

Pienoiskuva

Asiakasvirtojen sujuvaan hallintaan.

Laadukkailla Qmatic -järjestelmillä parannat asiakaskokemusta ja kehität liiketoimintaasi tiedon avulla.

Loomis Tekniikan räätälöidyt asiakasohjausratkaisut varmistavat asiakasvirtojen sujuvan hallinnan kaikenkokoisissa kohteissa. Loomis Tekniikka on kansainvälisen Qmatic AB:n toimittaja Suomessa jo yli 30 vuoden kokemuksella. Qmaticin tuotteet parantavat ennen kaikkea asiakaskokemusta, mutta tarjoavat myös henkilökunnalle tehokkaammat työkalut työtehtävien hoitamiselle. 

Kehittyneellä Qmatic Orchestra asiakasohjausjärjestelmällä hallinnoit käyntiasiakkaita tai ajanvarausasiakkaita älykkäästi läpi koko asiakaspolun ja kehität toimintaa sen varrelta kerätyn tiedon avulla. Järjestelmää voidaan hyödyntää myös asiakaspalautteen keräämiseen ja sen avoin rajapinta mahdollistaa integraatiot tärkeimpiin järjestelmiisi. Sitä voidaan hyödyntää myös esimerkiksi verkkokauppatilausten noudossa ”Click & Collect” -tyyppisenä ratkaisuna.

Suunnittelemme myös perinteisen vuoropalvelujärjestelmän tarpeesi mukaan. Toteutamme vuoropalvelujärjestelmän itsenäisenä Qmatic Solo –ratkaisuna, jonka ohjelmisto on sisäänrakennettu suoraan toimipaikkaan asennettavaan laitteistoon. Samalla järjestelmällä ohjataan yhden toimipaikan useita eri palvelujonoja joko tietokoneelta tai älypuhelimen sovelluksella ja siihen voidaan liittää useita eri lippuautomaatteja ja näyttölaitteita. Qmatic Solosta saat myös tarvitsemasi raportit työvuorojen suunnittelua varten.
 

Qmatic Orchestra 7

Keskitetty järjestelmä, jossa ohjelmiston ylläpito on palvelimella tai pilvipalvelussa.

  • Itseilmoittautuminen ja ajanvaraus
  • Keskitetty hallinnointi usealle toimipaikalle
  • 42 älykästä ja toiminnallisuutta
  • Modulaarinen ja skaalautuva ohjelmisto
  • Business Intelligence –tiedonkäsittely

Qmatic Solo

Yhden toimipaikan järjestelmä, jonka ohjelmia ylläpidetään lippuautomaatissa.

  • Monipuolinen vuoropalvelujärjestelmä
  • Ilmoitukset asiakkaille ja henkilökunnalle
  • Asiakkaiden segmentointi
  • Automaattinen raportointi
  • Digital signage –yhteensopiva
  • Nopea asennus

Pepper humanoidirobotti

Pepper kiinnittää asiakkaidesi huomion. Sillä on ainutlaatuinen tapa parantaa viihtyvyyttä ja asiakaskokemusta.

  • Asiakkaiden viihdyttäminen
  • Asiakkaiden opastaminen
  • Erilaiset vastaanottotoiminnot
  • Asiakaspalautteen kerääminen
  • Itseilmoittautuminen sovittuun tapaamiseen